16.7.12

serenity....





 via  


 white... a lot of beautiful white 
the perfect floor
the lovely and tough vintage  
a simple fireplace  
and these 
natural accessories and materials

just starting this new week with this beautiful dutch apartment 
to inspire....

Have a great new week!


thank you so much for all your kind words this weekend...
they really made me feel a lot better :-)


                                                                                                  pictures Jansje Klazinga



18 comments:

  1. oehoe...als tweede huisje...voor mij alleen ;)))

    ReplyDelete
  2. Wow! I love the floor <3 I wish I had ;)

    ReplyDelete
  3. omg... in love too!!!!!
    big hugs sweetie!!!

    ReplyDelete
  4. waouh ! Serenity and happiness !

    ReplyDelete
  5. Love it:)have a nice summerday...hugs

    ReplyDelete
  6. Just found your blog and like it very much. Like the things you do too, so I´am following you :).

    ReplyDelete
  7. Hoi!

    Ben je inmiddels al een beetje opgeknapt? Ik hoop het want het mooie weer komt er einde deze week weer aan. Wat een prachtig huis! *smelt* Ik twijfelde al een tijdje om onze houten vloer boven wit te schilderen, maar vorige week hebben we de knoop doorgehakt om het wel te doen. Van het najaar. Als ik deze foto's zie, dan weet ik zeker dat ik geen spijt krijg.

    XSUUS

    ReplyDelete
  8. Love, love, love.
    This apartment it's absolutely faboulous! ;)
    Have a great day!

    ReplyDelete
  9. So peaceful and bright is beautiful!, have a wonderful week, big hug!

    ReplyDelete
  10. Heerlijk al dat wit.
    Binnenkort word ook bij mij de vloer wit,ben alleen even wat moed aan het verzamelen.
    Hopelijk voel je je weer wat beter?
    Groetjes Katja

    ReplyDelete
  11. Ilove I love I love ..floor, white ,vintage and yes : serenity

    ReplyDelete
  12. Wat een heerlijk licht wit huis. Mijn vloer moet ook echt nog een keer wit...!
    Lees net je interiew op 101 blog.
    Hoe gaaf!!!

    ReplyDelete
  13. It's so great and peaceful!I like the style and materials of the natural environment, the paintings are really good in this style! And of course I really love all this whiteness :))

    Have a great week

    ReplyDelete
  14. Wow this is beautiful! The 3rd picture is my favourite. All white with furniture pieces that has charm and personality. :)

    ReplyDelete