31.5.13

giveaway - CLOSED -


this giveaway is closed...

pics elvs

let's start the weekend with a cool industrial giveaway!!
it was such fun a few weeks ago
styling and shooting with the ladies of Stoer Metaal
today they are giving away this stunning

Tulip shape Krasilnikoff Light in Fil de Fer 


Stoer Metaal is a webshop with tough home accesories and life-style products 
were you can find stunning metal lamps,  industrial stools,  cabinets,  tables 
and  unique iron decorations but also beautiful massive candles.
just have a look at the whole collection of StoerMetaal here

How to join in the giveaway:
- Leave a message in this post - 
- Like Stoer Metaal on Facebook or Twitter - 
- be or become a member of my blog - 

to make an extra chance to win: 
share the banner below on your blog or FB page and link to the giveawaypost 

good luck... the winner will be anounced in two weeks!

- this giveaway is closed -



Happy weekend!




34 comments:

  1. Tes photos sont magnifiques!!!
    Superbe Give-away!
    Et bien j'y participe avec grand plaisir.

    Très très bon weekend et encore bravo pour ton talent.
    Amorelou

    ReplyDelete
  2. Wowowow magnifiques stylisme et photos... and I looooooove this fil de fer lamp...!!! I share E V E R Y W H E R E... and even E L S E ;-)))
    Merci pour ce joli cadeau!
    Beau weekend chère Elvera

    ReplyDelete
  3. Stoere giveaway's ben ik dol op! Elv je nieuwe banner bovenin is geweldig!

    Ik ga delen en liken! Plaatsen op mijn blog lukt helaas niet.... (balen)

    groetjes en een fijn weekend!

    Stephanie

    ReplyDelete
  4. Lovely shop! have liked on FB.
    The photos are just perfect!
    happy weekend dear Elvera! hx

    ReplyDelete
  5. Ik doe mee! Weet al meteen een plekje om zo'n stoere lamp te hangen...

    Ga liken en delen!

    Prettig weekend!

    ReplyDelete
  6. Deze laat ik niet voorbij gaan. Ik weet ook precies waar deze beauty helemaal tot haar recht kan komen......dat dinkere hoekje in mijn hal. Dus kom kaar op :-)

    Nu hup masr FB

    ReplyDelete
  7. Ben helemaal opgewonden, vandaar al die taalfouten. Excuus :-)

    ReplyDelete
  8. Wat een super leuke give away, ik doe graag mee.
    Link je morgen op mijn blog.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    ReplyDelete
  9. Oh, it´s a great giveaway and I love to join.
    Interesting pictures and a great style, so pure.
    Lovely hugs
    Molly

    ReplyDelete
  10. Ik doe heel erg graag mee met je mooie give away! Fijn weekend, Pascale X

    ReplyDelete
  11. Wat een geweldige foto's en wat een goede samenwerking! Jullie passen echt bij elkaar!
    Mooie give away, ik doe graag mee.
    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  12. Oh, vergeet ik helemaal een compliment te geven voor je mooie nieuwe fotocollage op je blog. helemaal jij. SUPER!

    ReplyDelete
  13. Mooi je nieuwe banner! Stoer net als de lamp :) Ik doe ook mee! Fijn weekend!
    Margreet

    ReplyDelete
  14. I'm in!! I love it! what a great giveaway!!!
    Have a wonderful weekend dear friend!
    Big hug!

    ReplyDelete
  15. Bonjour,
    c'est un superbe cadeau !!! J'adore ce style.
    Je suis désormais fan FB de la page Tough Metal, et j'aime déjà votre page depuis longtemps (mais je n'arrive pas à devenir membre, ça ne fonctionne pas....).
    J'ai partagé sur ma page FB ici https://www.facebook.com/maud.clochard.5
    Merci pour ce jeu et bon week-end

    ReplyDelete
  16. Ik doe mee, dit is weer zo'n leuke!!
    Ga proberen op FB zoals je weet begin ik daar net mee.
    Stoer en Metaal volg ik op twitter, jou volg ik natuurlijk overal waar mogelijk is. Supermooie uitstraling je blog! Gave foto's zeg!
    (kun je mij evt. bij je fav. blogs zetten?)

    ReplyDelete
  17. i love this lamp and have the Perfect Space waiting for it! So I Draw 1 ticket and hope for the winning Luck to blow my way!

    Have a great weekend :)

    ReplyDelete
  18. Kicken fotos en coole give-away! uiteraard geshared op mijn FB page en tot mijn schande zag ik dat ik nog geen lid was van je blog.... NU wel! x Katja

    ReplyDelete
  19. i'm in! greetings from argentina

    ReplyDelete
  20. Leuk! Ik doe heel graag mee! Via jouw Instagram heb ik inmiddels kennis gemaakt met Stoer Metaal en ik ben fan, hoor! Super stoere give away en ook de prijs is super, ik zou 'm hier in huis graag ophangen! Dus: I'm in!
    Facebook: like, Blog: gedeeld en berichtje is nu achter gelaten :-)

    Fijne week!

    Liefs Lisanne

    ReplyDelete
  21. Was al groot fan van Stoer Metaal, en nu ook van Elv's! Wat een leuke blog zeg, doe dus graag mee met jullie actie! Xx Marlies

    ReplyDelete
  22. Net terug van een heerlijk weekend Center Parcs! Geweldig om de nieuwe week te beginnen met zo'n stoere giveaway!! Ik heb hier thuis nog wel een plekje vrij :-)

    Fijne week
    Liefs Els

    ReplyDelete
  23. hoi Elvera,
    ik wil heel graag meedoen, het is zo'n stoere lamp, helemaal leuk!
    Zojuist heb ik de link op mijn blog gezet (ik ben zo trots, want voor het eerst zonder hulp van manlief!!!)
    Volgens mij like ik Stoer Metaal al op FB, maar check dit nog even.
    liefs Marit

    ReplyDelete
  24. Oeh, me like! ben dol op dit soort fijne industriële lampjes! Fijne give away meiden! x

    ReplyDelete
  25. Wauw, wat een mooie lamp ! Daar doe ik graag aan mee! Ik ga je volgen en deel een linkje op mijn eigen blog. FB liken kan helaas niet omdat ik geen FB heb, maar hopelijk maak ik toch nog kans!

    Liefs Lieke

    ReplyDelete
  26. Ben ik heel enthousiast in RT-en, vergeet ik hier te reageren. Slim! :)

    Maar ai, wat een mooie en stoere give away. Zou super staan bij de nieuwe zwarte muur :)

    XSuus

    ReplyDelete
  27. Oh was ik deze prachtige give away bijna vergeten. Ik doe heel graag mee, wat een prachtige, stoere lamp!
    Lieve groet,
    Henny

    ReplyDelete
  28. Stoer lampie dit, I'm in!
    Ga 'm gauw op m'n blog zetten en liken. Ik vind je banner bovenaan zo gaaf, sjemig wat maak jij toch mooie foto's Elv!!
    Xxxxx Miran

    ReplyDelete
  29. Wat een gave lamp, lijkt me gaaf om te winnen! en leuk om via je blog kennis te maken met Stoer Metaal. ik ga meteen 'liken'.

    ReplyDelete
  30. leuke lamp, hebbedingetje ;)
    Like & Love,
    keep smiling
    groetjes en een fijne week
    Olden Mea by Peggy

    ReplyDelete
  31. What an awesome lamp! I have been looking for one like this to hang over my little girls desk in our open plan sitting room, it'd look so cool! :) Liked on FB, follow you :) /Niki

    ReplyDelete
  32. Ik kom er laat achter en toch doe ik mee want dit lampje is een stoer schatje!

    ReplyDelete