1.8.16

cottage love





.
Beautiful designed handmade furniture,
a dreamkitchen and stunning natural tones inside, 
Nordic lines with gray wood outside,
 lot's of fresh (sea) air and stunning views...

I don't know if it's because it's my last week at work, 
 but I'm starting this Monday with this amazing summer house (54 m2)

I was attracted by the beautiful wooden kitchen (douglas fir) 
with its large window that runs along the tabletop and shows an amazing view. 
Washing the dishes will be a lot more fun with this 
inspiring entertainement by nature I guess :) 

Wish you all a happy new week!


2 comments:

  1. Vorige week heb ik in Denemarken de Bo Bedre gekocht waar het huis in staat. Heb er al verschillende keren verliefd naar zitten kijken. Wat mooi. En in Norsminde zag ik een huis wat er heel erg op lijkt. Komt volgende week op mijn blog voorbij.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het is echt een mooi huis... het lijkt me heerlijk om daar de zomer door te brengen! Ik houd je blog in de gaten Jeanette... ben benieuwd naar dat huis! fijne dag :-)

      Delete