26.9.16

my insta Autumnmood




 My home has been filled with fresh autumn greens these last few weeks.
I have been joining a styling project for dutch online warehouse fonq.nl and 
I'm looking forward to tell you more about this project in a few weeks!

I love these little changing moods in my livingroom and being creative 
by making beautiful still-lifes with some simple details as rosehip branches 
a fig tree without potting soil in a vase filled with water and
beautiful decorative artichokes but also some fashion magazines 
treasures to make an autumn collage on the wall!

today some of my latest instashots, 
there's so much to be inspired,.. hope you'll all have a great autumn!


Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van mijn instagram foto's deelde op mijn blog. De laatste paar weken heb ik mijn woonkamer heerlijk aangepast aan het nieuwe seizoen. Ik heb namelijk meegedaan aan een  stylingproject voor Fonq.nl (over een paar weken hierover meer) en dat was een mooie aanleiding om met  veel vers groen aan de slag te gaan. 

Ik kocht een mooie vijgentak die ik ontdeed van de potgrond en hem daarna in een vaas vol water neer heb gezet, mooie rozebotteltakken en uit de pluktuin in Zeeland nam ik artisjokken op langere stelen mee. Op de muur maakte ik een herfstmoodboard met bruin/zwart tinten.  In tijdschriften vindt ik vaak zulke gave foto's het is zonde om daar niet even langer van te genieten en op deze manier heb je steeds weer nieuwe decoratie op je muur! Het is zo fijn om met slechts een paar simpele veranderingen of toevoegingen weer een hele andere sfeer in je woonkamer te krijgen! Zijn jullie al in herfst sferen thuis?